«Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;», η νέα καμπάνια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ)
Ποιος είναι ο στόχος; Είναι η ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού.
Η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας πανικοβαλλόμαστε και αντιδρούμε έντονα σε μικρά απρόοπτα γεγονότα, όπως να χυθεί ο καφές στα ρούχα μας. Τα τηλεοπτικά σποτ καταλήγουν με τον προβληματισμό: αν αντιδρούμε έτσι για κάτι τόσο μικρό, πώς θα αντιδράσουμε αν συμβεί κάτι μεγάλο, όπως μια φυσική καταστροφή που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο το σπίτι ή την επιχείρησή μας;
Με κεντρικό μήνυμα «Μαζί, απέναντι στο απρόβλεπτο», η ΕΑΕΕ παρουσιάζει δύο τηλεοπτικά σποτ με χιουμοριστική, και ταυτόχρονα ουσιαστική προσέγγιση, με σκοπό να τραβήξει την προσοχή στο ευρύ κοινό όσο και στους επιχειρηματίες να αναλογιστούν την αξία της ασφάλισης ως μέσο πρόληψης και προστασίας. Η καμπάνια προβάλλεται πανελλαδικά στην τηλεόραση και ενισχύεται με δυναμική παρουσία στα ψηφιακά μέσα, στοχεύοντας στην ενημέρωση και την ευρύτερη αφύπνιση του κοινού.
Ο Πρόεδρος της ΕΑΕΕ, κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, δήλωσε σχετικά: «Μέσω αυτής της καμπάνιας θέλουμε να μιλήσουμε με τρόπο κατανοητό και προσιτό προς το ευρύ κοινό, αναδεικνύοντας την ασφάλιση ως μέσο πρόληψης που μπορεί να διασφαλίσει την ανθεκτικότητα απέναντι σε ένα απρόβλεπτο γεγονός, όπως μια φυσική καταστροφή, που μπορεί να επιφέρει σημαντικές επιπτώσεις».
Η ΕΑΕΕ αναλαμβάνει σταθερά πρωτοβουλίες που προωθούν την αξία της ιδιωτικής ασφάλισης, ενισχύοντας την ετοιμότητα και την προστασία των πολιτών απέναντι στις απρόβλεπτες προκλήσεις.